B-17 oczywiście słynęły z niesłychanej wręcz odporności na ostrzał, ale jak się okazuje, ich załogi również.
American Museum in Britain twierdzi, że na zdjęciu przedstawiono B-17G o numerze burtowym 42-39867 „Hang the Expense II”, zwany też „Boeing Belle” po lądowaniu w Eastchurch. Inne źródła błędnie sugerują 42-37936 „Hang The Expense III”. Widzimy tu efekt działania niemieckiej artylerii przeciwlotniczej na ogon B-17G.
Podczas misji nad Frankfurtem ogon samolotu został odstrzelony wraz ze stanowiskiem strzelca tylnego. Strzelec Roy Ulrich miał wciąż prażyć do wrogich samolotów ze swoich karabinów, gdy spadał w ogonie maszyny – potwierdziły to załogi innych maszyn biorących udział w tym nalocie. Ulrich wylądował pod spadochronem i został jeńcem wojennym.
To było ponoć czwarte awaryjne lądowanie tej maszyny w ciągu czterech tygodni. Cóż, na piknik nie leciała. Zbliżenie na nos. „Hang The Expense II”, tu jeszcze w komplecie.
„Hang The Expense II” zezłomowano w grudniu 1945 roku.